کانال پارچه مدارسورود

خانه / محصولات / پارچه ترگال / آخرین قیمت روز پارچه ترگال فدک

آخرین قیمت روز پارچه ترگال فدک

برای اطلاع از آخرین جدول لیست قیمت روز پارچه ترگال کارخانه نساجی اصفهان بهترین سایت فروش مستقیم را برای خرید عمده ای خود انتخاب کرده اید.
نساجی فدک کجاست؟ شماره تماس مستقیم کارخانه نساجی فدک برای خرید به قیمت روز پارچه ترگال و کجراه را باید از کجا دریافت کرد؟ این دسته سوالات را هر مشتری و خریدار بازار پارچه در ذهن دارد. ارتباط با نمایندگی شرکت نساجی فدک می تواند به منزله خرید آسان و مستقیم باشد.

اگر به دنبال بهترین پارچه برای لباس کار و یا مرغوب ترین پارچه مناسب برای دوخت لباس فرم مدارس هستید همین الان با مدیر فروش ما تماس بگیرید.

قیمت روز پارچه ترگال
قیمت روز پارچه ترگال

مشاوره جهت خرید پارچه ترگال :

اولین و ابتدایی ترین وظیفه مسئولان فروش این مجموعه ارائه مشاوره جهت خرید پارچه است که اگر سوالی در ارتباط با نوع پارچه ترگال و کجراه در ذهن دارید می توانید با مشاوران شرکت مطرح کنید.

فروشگاه آنلاین پارچه ترگال فدک :

فروشگاه آنلاین پارچه های ترگال و کجراه شرکت فدک برای خرید های اینترنتی و قیمت روز پارچه ترگال راه را هموار کرده و می توانید ارزان ترین قیمت از محصولات منسوجات فدک را خرید کنید. فروش مستقیم و عمده ای به صورت اینترنتی از این سایت صورت می پذیرد که می تواند کاهش نرخ خرید را به ارمغان آورد.

قیمت روز پارچه ترگال
قیمت روز پارچه ترگال

تفاوت پارچه ترگال و کجراه فدک در چیست؟

پارچه های ترگال و کجراه از نظر الیاف یکسان هستند و تفاوت آنها در تراکم بافت یا گرماژ و همچنین نوع بافت است. انواع پارچه ترگال فدک بافت مربعی شکل دارند و با وزن ٢۴٠ گرم بافت و تولید می شوند این در حالی این است که پارچه های کجراه کارخانه فدک اصفهان با گرماژ ٢٩٠ گرم تولید شده و بافت کج راه دارند.

کارخانه نساجی فدک اصفهان چه مزیتی دارد؟

از مزیت های کارخانه نساجی فدک اصفهان می توان به نوع رنگرزى، الیاف مصرفی، تنوع رنگ و کیفیت بالای محصولات اشاره کرد. کاتالوگ پارچه شرکت فدک بیش از ٨٠ رنگبندی را سامل می شود که بالاترین تنوع رنگ پارچه های ترگال و کجراه ساده رنگی است.

خرید عمده پارچه ترگال فدک برای لباس مدارس :

پارچه های ترگال کجراه فدک مناسب برای تهیه لباس فرم مدارس دخترانه و پسرانه در انواع مقاطع تحصیلی از مهدکودک دبستان دبیرستان و دانشگاه است.

برای خرید پارچه ترگال فدک به صورت عمده کافیست با مشاوره فروش کارخانه ارتباط بگیرید و ارزان ترین قیمت ممکن را جهت خرید دریافت کرده و مقدمات ارسال فراهم شود.

قیمت روز پارچه ترگال
قیمت روز پارچه ترگال

فروش ویژه پارچه ترگال و کجراه نساجی فدک :

منسوجات فدک همیشه مشتریان خاص خود را دارد و به پاس قدر دانی از خرید مشتریان، قیمت پایین تر از بازار به مشتری های سراسر کشور عرضه می شود. فروش ویژه و استثنایی پارچه های ترگال فدک با قیمت پایین از این مرکز خرید در حال انجام است. کارخانه ترگال فدک بی شک می تواند بهترین انتخاب باشد.

نحوه سفارش انواع پارچه ترگال کجراه فدک :

اگرقصد خرید از محصولات نساجی فدک دارید می توانید با نمایندگی شرکت ارتباط گرفته و کد رنگ مورد نظر را اعلام کنید تا سریعا طاقه ها بسته بندی شده و از طریق باربری یا اتوبوس به شهر شما ارسال شود. ضمنا امکان خرید حضوری نیز فراهم است.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

کانال تلگرام: parchemadares@

همچنین ببینید

پارچه کجراه زرین پود

کارخانه پارچه کجراه زرین پود

پارچه کجراه زرین پود از تولیدات کارخانه های مطرح نساجی که کیفیت تولیدات این شرکت …