کانال پارچه مدارسورود

خانه / محصولات / پارچه تترون / خرید پارچه تترون فیلور از کارخانه

خرید پارچه تترون فیلور از کارخانه

پارچه تترون فیلور از تولیدات کارخانه بسیار مطرح در کشور است و هر ساله بصورت انبوه در بازار خرید و فروش می گردند. پارچه تترون یکی از پر مصرف ترین پارچه های لباس مدارسی است که خرید درست این پارچه برای تولیدی های لباس مدارس اهمیت زیادی دارد.

مصارف پارچه تترون در لباس مدارس :

در دوخت انواع لباس های مدارس، پارچه تترون نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.
دوخت مقنعه، پیراهن های مدارس پسرانه، خرجکار لباس های مدارس و دوخت چادر های جشن تکلیف از موارد مصرف انواع پارچه تترون است.

پارچه تترون با عرض های مختلف و تحت برند های متفا‌تی در بازار عرضه می شود که هر تولیدی متناسب با البسه مورد نظر، بهترین آن را انتخاب می کند.

پارچه تترون فیلور :

کارخانه فیلور یکی از تولید کنندگان انواع تترون در کشور است که تولیدات این نساجی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. پارچه تترون فیلور در عرض های ۹۰ سانتی متر و سه متر تولید می شود که فروش بسیار خوبی برای تولید لباس های مدارس دارند.
کیفیت بافت و کیفیت رنگ پارچه های فیلور سبب افزایش تقاضا برای خرید این پارچه تترون شده است.

پارچه تترون لباس مدارس باید با دوام و با کیفیت باشند که در طول دوره تحصیل دچار افت کیفیت نشوند. به همین دلیل است که تقاضا برای خرید عمده پارچه تترون فیلور بسیار زیاد است.

پارچه تترون فیلور
پارچه تترون فیلور

خرید پارچه تترون فیلور از کارخانه :

کارخانه فیلور تولیدات خود را بخصوص پارچه تترون را توسط نمایندگی های فروش در بازار سراسر کشور عرضه می کند. با خرید مستقیم از نمایندگی پارچه فیلور، انواع تترون با کیفیت برای تولید مقنعه و چادر های جشن تکلیف را به قیمت استثنایی دریافت کنید.
این نمایندگی بهترین پارچه های تترون مدارسی را به قیمت عمده و کارخانه برای تولیدی های پوشاک و تولیدی های لباس مدارس ارسال می نماید.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

کانال تلگرام: parchemadares@

همچنین ببینید

پارچه تترون سیب

فروش عمده پارچه تترون سیب

پارچه تترون سیب بصورت عمده در بازار های پارچه به فروش می رسد. دلیل تقاضای …