کانال پارچه مدارسورود

خانه / محصولات / پارچه فاستونی / خرید پارچه فاستونی اندیکو اصفهان

خرید پارچه فاستونی اندیکو اصفهان

پارچه فاستونی اندیکو اصفهان یکی از بهترین پارچه های فاستونی می باشد که حجم انبوهی از آن جهت دوخت انواع شلوار های مردانه بخصوص شلوار فرم مدارس پسرانه خرید و فروش می گردد.
در شهر اصفهان کارخانجات پارچه فاستونی مختلف مانند مه فاستون، اندیکو، کشمیر، عالیجناب، زرین فاستون، تهران جامه و … فعالیت می کنند و به سراسر کشور ارسال می نمایند.

دلایل خرید پارچه فاستونی اندیکو برای شلوار های مدارس چیست؟

پارچه فاستونی اندیکو شامل رنگبندی متنوع و‌ کاملی است که قطعا مورد پسند بسیاری از مدیران مدارس و اولیا می باشد و از طیف رنگبندی تیره و‌ روشن مناسب مدارس تشکیل شده است.

پارچه فاستونی اندیکو
پارچه فاستونی اندیکو


شلوار های مدارس در مدت تحصیل دانش اموزان نباید دچار از بین رفتن کیفیت و رنگ شود که اندیکو در این زمینه مرغوبیت بسیار خوبی دارد.
اگر در زمینه دوخت انواع شلوار مدارس پسرانه تجربه داشته باشید قطعا متوجه شده اید برخی از پارچه ها بعد از مدتی استفاده، دچار تل شدن می شود و ظاهر فرم مدارس را از بین می برد.

بنابراین در زمان خرید انواع پارچه فاستونی باید به مشخصات و‌ ویژگی های پارچه بسیار توجه داشته باشید.

پارچه فاستونی اندیکو
پارچه فاستونی اندیکو

 

قیمت خرید پارچه فاستونی اندیکو اصفهان چقدر است؟

پارچه کارخانه اندیکو از پلی استر ویسکوز تشکیل شده است و قیمت خرید آن از پارچه های فاستونی پشمی بسیار ارزان تر و به صرفه می باشد.
پارچه های فاستونی پلی استر ویسکوز مانند اندیکو، کشمیر، عالی مقام، مه فاستون، رویال و … از قیمت خرید فروش مناسبی برخور دارند و انتخابی مناسب جهت شلوار مدارس پسرانه است.

پارچه فاستونی اندیکو
پارچه فاستونی اندیکو

بهترین مرکز خرید پارچه فاستونی اندیکو اصفهان کجاست؟

این مرکز پخش پارچه، انواع پارچه های فرم مدارس از جمله پارچه پیراهنی، پارچه ترگال، پارچه کجراه، پارچه تترون، پارچه فاستونی و …. را به قیمت کارخانه و مستقیم از کارخانجات به تمامی شهر های کشور ارسال می نماید.
بنابراین با خرید بدون واسطه و‌ مستقیم از کارخانه می توانید بهترین تولیدات کارخانه را به قیمت ارزان تهیه نمایید و سود خود را افزایش دهید.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

کانال تلگرام: parchemadares@

همچنین ببینید

فروش پارچه فاستونی

فروش پارچه فاستونی لباس فرم مدارس

فروش پارچه فاستونی جهت دوخت لباس فرم مدارس توسط کارخانه انجام می شود. بهترین کارخانه …