کانال پارچه مدارسورود

خانه / محصولات / پارچه پیراهنی / کارخانه تولید پارچه پیراهنی لباس مدارس

کارخانه تولید پارچه پیراهنی لباس مدارس

تولید پارچه پیراهنی هر ساله توسط کارخانه نساجی طرح های جدیدی از پارچه های لباس مدارس را بصورت طرح های چهارخانه و راه راه تولید می کنند که هر‌کدام قیمت فروش متفاوتی در بازار پارچه دارند.
پارچه پیراهنی برای دوخت لباس مدارس باید شامل مشخصاتی باشد که در طول مدت تحصیل دانش آموزان دچار مشکل نگردند.
مدیران مدارس و تولیدی های لباس مدارس در زمان خرید پارچه پیراهنی باید کیفیت پارچه را مورد بررسی قرار دهند که بهترین پارچه را خریداری کنند و فقط قیمت انواع پارچه را مد نظر قرار ندهند.

کارخانه پارچه پیراهنی با توجه به تقاضای بسیار زیاد مشتریان برای خرید طرح های جدید و متنوع پارچه پیراهنی، هر ساله طرح های جدید را تولید میکند و در بازار پارچه عرضه می کنند.
اما کیفیت تولید هر کدام از کارخانه های پارچه پیراهنی نیز با یکدیگر یکسان نخواهند بود و قیمت فروش آنها نیز باهم اختلاف خواهند داشت.
بدون شک علت تفاوت قیمت میان پارچه های پیراهنی لباس مدارس هر کارخانه کیفیت نخ استفاده شده در پارچه ها و نوع تکمیلشان می باشد.

تولید پارچه پیراهنی
تولید پارچه پیراهنی

بهترین کارخانه تولید پارچه پیراهنی لباس مدارس:

پارچه پیراهنی که برای لباس مدارس یا خرجکار مانتو های مدارس خرید و فروش می شوند باید کیفیت قابل قبولی داشته باشند که در مدت تحصیل دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نشوند.
برخی از کارخانه های تولید کننده پارچه با چندین سال فعالیت در زمینه تولید لباس مدارس، تجربه کافی را کسب کرده اند و بهترین نخ و طرح پارچه پیراهنی را عرضه می کنند.

تولید پارچه پیراهنی
تولید پارچه پیراهنی

کارخانه های پارچه ونوس طلایی، پارچه زرنگار، پارچه بوریا، پارچه پیراهنی شمیم، پارچه آرینا، پارچه پیراهنی فخر تکس و … چندین مورد از کارخانه های تولید کننده با کیفیت هستند.

برای خرید ارزان قیمت پارچه های لباس مدارس می توانیم مستقیم با این کارخانه های تولیدی پارچه در تماس باشیم و بهترین و جدیدترین پارچه های مدارسی را با ضمانت به قیمت ارزان خریداری کنیم.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

کانال تلگرام: parchemadares@

همچنین ببینید

پارچه لباس فرم مدارس

معرفی پارچه لباس مدارس دخترانه و پسرانه

پارچه لباس مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تولیدی های پوشاک باید به …