کانال پارچه مدارسورود

خانه / محصولات / پارچه ترگال / خرید پارچه ترگال مهنام

خرید پارچه ترگال مهنام

شرکت نساجی مهنام اصفهان تولید کننده پارچه ترگال و کجراه محصولات خود را از طریق این نمایندگى فروش عرضه می کند که برای خرید طاقه و عمده می توانید با مدیران فروش کارخانه در ارتباط باشید.
صنایع نساجی مهنام با تولید و تکمیل یک محصول با کیفیت توانسته در بخش پوشاک مدارس کمک ویژه ای به تولیدی های لباس فرم مدارس کند تا با خیالی راحت به پارچه قیچى بزنند.
خرید پارچه ترگال مهنام توسط مشتریان هم اکنون به صورت ویژه از مرکز فروش بازار اصفهان انجام می شود.

مشخصات پارچه ترگال مهنام:

مشخصات پارچه ترگال مهنام چیست؟ از بارز ترین مشخصات و خصوصیات پارچه ترگال کجراه مهنام رنگ ثابت و بافت عالی است. اگر پارچه های ترگال حیدر به گوش شما آشنا باشد بهتر است بدانید که بافت های پارچه ترگال کجراه این شرکت نساجی در رنگرزی حیدر انجام می شود. پارچه ترگال مهنام با وزن ( گرماژ ) ٢۴٠ گرم و پارچه کجراه مهنام با تراکم بافت وزن ٢٩٠ گرم بسیار مناسب لباس فرم مدارس و لباس های کار و بیمارستانی می باشد.

پارچه ترگال مهنام
پارچه ترگال مهنام
پارچه ترگال مهنام
پارچه ترگال مهنام

قیمت پارچه ترگال مهنام:

قیمت پارچه ترگال در بازار تهران و اصفهان و اهواز و دیگر شهر های بزرگ برای اکثر مشتری ها سوال است!

لیست قیمت پارچه ترگال کارخانه نساجی مهنام اصفهان در کانال تلگرام این شرکت و همین سایت موجود است که برای مشاهده جدول قیمت پارچه ترگال کجراه و کالیته رنگبندی ترگال مهنام کافیست به آدرس کانال تلگرامی parchemadares@ مراجعه کنید. ارزان ترین پارچه های ترگال را می توانید از این نمایندگی، خرید کنید.

پارچه ترگال مهنام
پارچه ترگال مهنام
پارچه ترگال مهنام
پارچه ترگال مهنام

فروش پارچه ترگال مهنام:

فروش اینترنتی پارچه ترگال کارخانجات نساجی مهنام برای مشتری هایی که در شهر های مختلف ایران هستند کار را بسیار آسان کرده است. نمایندگی پارچه ترگال مهنام در اهواز، اصفهان، تهران، بندر عباس، بوشهر و … همگی در این نمایندگی جمع شده است و شما می توانید از این طریق به صورت مستقیم از صنایع نساجی مهنام خرید عمده خود را انجام دهید.

پارچه ترگال مهنام مناسب لباس فرم مدارس:

چه پارچه هایی برای دوخت و تولید لباس فرم مدارس، روپوش دانش آموزان مدرسه های دخترانه و پسرانه مناسب تر است؟

نمایندگی پارچه ترگال مهنام عرضه کننده این پارچه در بیش از ٧٠ رنگ متنوع است که سلیقه مدیران مدارس، مراکز آموزشی، مهد کودک ها و تولیدی های لباس روپوش فرم مدرسه را راضی نگه داشته است. برای خرید پارچه ترگال مهنام با قیمت فروش بسیار ارزان کافیست با یکی از مسئولان فروش ارتباط بگیرید تا سفارشات شما به باربری شهرتان ارسال گردد. سایت اینترنتی کارخانه نساجی مهنام از طریق این شاهراه منسوجات خود را به کل کشور عرضه و توزیع می کند.

همچنین انواع پارچه پرشیا مکانیک، پارچه تترون، پیراهنی و … نیز در این مرکز به قیمت کارخانه توزیع و پخش می گردند.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

کانال تلگرام: parchemadares@

همچنین ببینید

پارچه ترگال تک

قیمت خرید پارچه ترگال تک

خرید و فروش پارچه ترگال تک بازار پرتقاضایی دارد. این نوع پارچه یکی از معروفترین و …