کانال پارچه مدارسورود

خانه / محصولات / پارچه فاستونی / قیمت پارچه فاستونی شلوار مدارس

قیمت پارچه فاستونی شلوار مدارس

شلوار پارچه فاستونی از جمله اصلی ترین پوشاک لباس فرم مدارس می باشد که به خصوص برای سنین ١٢ تا ١٨ سال کاربرد دارد. قیمت پارچه فاستونی مصرف شده در شلوار برای تولیدی های پوشاک مدرسه و همچنین خانواده های دانش آموزان بسیار مهم است و هزینه تمام شده را تعیین می کند.

بهترین جنس پارچه فاستونی شلوار مدارس چیست؟

برای شلوار و روپوش مدارس باید از پارچه فاستونی استفاده شود که هم قیمت بالایی نداشته باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
این مشخصات پارچه فاستونی را می توان در نمونه های فاستونی ویسکوز مشاهده کرد که معمولا وزنی بین ٣٢٠ تا ۴٠٠ گرم دارند و دارای رنگبندی های مختلف ساده و طرح های گوناگون هستند.

فروش پارچه فاستونی شلوار:

فروش اینترنتی و حضوری پارچه فاستونی، کار را برای تولیدی های پوشاک و پارچه فروشی ها راحت کرده است و دیگر نیاز نیست که حتما مقدمات سفر بچینند.
خرید طاقه ای و عدلی پارچه فاستونی به صورت مستقیم از کارخانه و نمایندگی می تواند بسیار شگفت انگیز باشد. برای تولید و دوخت لباس فرم مدارس می توانید از مشاوره مسئولان فروش به صورت رایگان بهره ببرید.

پارچه فاستونی شلوار
پارچه فاستونی شلوار

خرید پارچه فاستونی به صورت عمده:

در خرید پارچه فاستونی شلواری به صورت عمده از طریق سورس های معتبر اقدام کنید تا دچار ضرر های احتمالی نشوید.
در معاملات فروش پارچه فاستونی پول نسبتا زیادی بین خریدار و فروشنده رد و بدل می شود که این نکته را حائز اهمیت می کند که مشتری از چه منبع و شرکتی در حال خرید است و خود قدرت تشخیص پارچه مرغوب از بی کیفیت را داشته باشد.

پارچه فاستونی شلوار
پارچه فاستونی شلوار

کالیته رنگبندی پارچه فاستونی:

رنگبندی پارچه فاستونی رنگ های زیادی را شامل می شود و در انتخاب رنگ لباس شلوار فرم مدارس می توان یکنواخت و هماهنگ با لوگوی مدارس انتخاب کرد که انتخابی هوشمندانه است.
این شرکت پارچه فاستونی طرح دیپلمات ( راه راه ) و چهار خانه های ریز و درشت را نیز در انبار موجود دارد که برای مشاهده رنگبندی و مدل طرح ها می توانید به کانال تلگرام یا دفتر شرکت مراجعه کنید.

پارچه فاستونی شلوار
پارچه فاستونی شلوار
پارچه فاستونی شلوار
پارچه فاستونی شلوار

کارخانه های تولید کننده پارچه فاستونی:

پارچه های شبه فاستونی یا پارچه فاستونی ویسکوزی توسط کارخانجات نساجی کشمیر، اندیکو، مه فاستون، تهران جامه، کاویان فاستون، تهران جامه، عالیجناب، امانی و حاج علی و زرین فاستون تولید می شود که از طریق این نمایندگی به سراسر کشور عرضه می شود.
برای خرید محصولات این کارخانجات با قیمت فروش ارزان، می توانید با شماره های زیر تماس داشته باشید.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

کانال تلگرام: parchemadares@

همچنین ببینید

پارچه لباس فرم مدارس

قیمت پارچه لباس فرم مدارس

پارچه لباس فرم مدارس به چه قیمت و‌ نرخی در بازار به فروش می رسند؟ …