کانال پارچه مدارسورود

خانه / محصولات / پارچه تترون / پارچه تترون درنا و بهترین مرکز فروش

پارچه تترون درنا و بهترین مرکز فروش

پارچه تترون را از کجا می توان خریداری کرد؟ مرکز فروش های متعددی در بازار پخش پارچه، رنگبندی متنوع تولیدات کارخانه درنا را عرضه و‌توزیع می کنند.
پارچه تترون درنا یکی از بهترین تولیدات کارخانجات نساجی استان اصفهان است که توانسته است رضایت متقاضیان را به تولیدات خود جذب نماید. این پارچه مانند پارچه ترگال کجراه از مناسب ترین پارچه مدارسی به شمار می آید.

پارچه تترون درنا در چه عرض هایی تولید می گردند؟

تولیدات شرکت نساجی درنا اصفهان در عرض های ۹۰ و ۱۵۰ می باشد که در هر دو عرض با رنگبندی کاملی بیش از ۶۰ رنگ در بازار عرضه شده و بصورت عمده خرید و فروش می گردد.

پارچه تترون درنا
پارچه تترون درنا
پارچه تترون درنا
پارچه تترون درنا
پارچه تترون درنا
پارچه تترون درنا

آیا با مصارف مختلف انواع پارچه تترون درنا آشنایی دارید؟

همانطور که می دانید تترون یکی از پارچه های پر مصرف در بازار می باشد و بهترین آنان همانند درنا جهت دوخت منسوجات متنوع به کار برده می شوند.

  1. دوخت مقنعه
  2. دوخت پیراهن مردانه و زنانه
  3. روپوش های قنادی و نانوایی
  4. ملحفه
  5. مصارف تزیینی
  6.  سرویس های آشپزخانه ای
  7. چادر جشن تکلیف مدارس

موارد نامبرده شده از پر کاربردترین مصارف بهترین پارچه های تترون همانند صنایع نساجی درنا می باشد که در مرکز های پخش و فروش بصورت عمده توزیع می گردند.
یکی از پر مصرف ترین تترون درنا، دوخت انواع مقنعه و پیراهن های فرم مدارس می باشد که ثبات رنگ و زیر دست لطیف این پارچه موجب شده است بسیاری از تولیدی های فرم مدارس از انواع آن جهت دوخت بهره بگیرند.

بهترین نمایندگی فروش انواع پارچه، بدون شک به دلیل کیفیت قابل قبول و رضایت بخش تولیدات کارخانه درنا، انواع رنگ بندی تولید شده در عرض های ۹۰ و ۱۵۰ توزیع می نمایند.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

کانال تلگرام: parchemadares@

همچنین ببینید

پارچه تترون فیلور

خرید پارچه تترون فیلور از کارخانه

پارچه تترون فیلور از تولیدات کارخانه بسیار مطرح در کشور است و هر ساله بصورت …