کانال پارچه مدارسورود

خانه / محصولات / پارچه / معرفی پارچه لباس مدارس دخترانه و پسرانه

معرفی پارچه لباس مدارس دخترانه و پسرانه

پارچه لباس مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تولیدی های پوشاک باید به آنها توجه کنند.
آیا تا به حال به لباس فرم مدرسه فرزندان خود دقت کرده اید؟! آیا به عنوان مصرف کننده یا تولید کننده با مراحل انتخاب جنس و رنگ و قیمت پارچه توسط مدارس اشنایی دارید؟!
آیا راضی یا ناراضی بودن شما از جنس پارچه لباس فرم مدارس شما را در رابطه با جنس و کارخانه جات تولیدی ان پارچه کنجاو کرده؟!
آیا به عنوان تولیدی لباس فرم مدارس به دنبال با کیفیت ترین و در عین حال ارزان ترین پارچه و ساده ترین مسیر خرید می باشید؟ پس با ما همراه باشید….

یکی از ساده ترین مشخصه های تفاوت مدارس، اختلاف در پارچه لباس فرم دانش آموزان مدارس می باشد.
این تفاوت را می توان با تنوع در طراحی یا تنوع طرح و رنگ پارچه نشان داد که این طراحی متنوع باید در چهارچوب و مقرراتی که از طرف مراجع ذی صلاح برای هر مقطع تحصیلی مقرر شده انجام گیرد.
همچنین سلیقه عوام افراد جامعه و منطقه مورد استفاده نیز باید در نظر گرفته شود.
مدرسه باید شرایط اقتصادی خانواده های محصلین و سطح اجتماعی انها را نیز برای تولید فرم مدارس در نظر بگیرد.
اولین قدم بعد از تایید و تصویب طرح و رنگ توسط اعضای اولیا و مربیای مدرسه و آموزش پرورش انتخاب جنس پارچه و یافتن به صرفه ترین و راحت ترین راه برای دستررسی به فروشندگان دست یکه کارخانجات می باشد.

انواع پارچه لباس مدارس

  • ترگال
  • تترون
  • پارچه پیراهنی
  • فاستونی
  • پارچه پرشیا مکانیک
پارچه لباس مدارس
پارچه لباس مدارس

پارچه لباس مدارس ترگال

با کمی دقت به لباس فرم مدارس دخترانه و پسرانه در مقاطع مختلف به سادگی می توان تشخیص داد که ترگال پر طرفدار ترین پارچه برای تولید این لباس ها می باشد.
با توجه به مسائل اقتصادی و متراژ مورد نیاز برای تولید لباس فرم مدارس قیمت مناسب و در دسترس بودن از مهم ترین مزیت های پارچه ترگال می باشد.
این پارچه با تنوع رنگ بالا و سادگی باعث ایجاد خلاقیت در طراحی و تولید لباس های فرم می شود.
همچنین به تازگی طرح خال دار آن بسیار مورد توجه مدارس مقاطع پایین قرار گرفته است.

الیاف مورد استفاده برای بافت این نوع پارچه ویسکوز و پلی استر می باشد که در دو نوع ساده با گرماژ ٢۴٠ و نوع کجراه با گرماژ ٢٨٠ تولید شده است.
با توجه به الیاف مرغوبی که در بافت آن مورد استفاده قرار می گیرد از لطافت خوب و آهار مناسب و ثبات رنگی بالایی برخوردار است.
این مشخصات به دلیل استفاده مداوم و روزانه دانش آموزان از لباس فرم و شست و شوی مداوم ان باعث عدم افت کیفیت پارچه مورد استفاده در لباس فرم می شود.

استفاده کودکان و نوجوانان و توجه به نظم انضباط دانش آموزان باعث می شود ضد چروک بودن و بدن نما نبودن این پارچه از محاسن بسیار مورد توجه مدارس و تولیدی ها باشد.
یکی از مهمترین قطب های صنعت نساجی کشور اصفهان،دارای مهمترین کارخانجات بافت ترگال با بالا ترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت می باشد.
می توان از برند های تک، فدک، مهنام، زرین پود و حیدر به عنوان بهترین تولید کنندگان ترگال نام برد.

تترون

تترون بعد از ترگال در رده دوم در استفاده برای لباس فرم مدارس قرار دارد که به صورت عدلی و طاقه ای خرید و فروش می شود.
این پارچه توسط کارخانه ها با عرض های متفاوتی از جمله ٩٠ و ١۵٠ و ١٨٠سانتی متر و بیشتر از دو و سه متر تولید می شود.
بیشترین استفاده این پارچه برای مقنعه دخترانه و پیراهن پسرانه که زیر کت و شلوار فرم مدارس مورد استفاده قرار میگرد یا برای مصارف خرج کار می باشد.
برای تولید مقنعه از عرض ٩٠ و ١۵٠ سانتی متر و تولید پیراهن١۵٠ سانتی متر و معمولا در گرماژ ١٨٠ و ١٩٠ گرم استفاده می شود.
وجود رنگ های مختلف و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر مزیت های این پارچه می باشد که باید قبل از خرید ثبات رنگ پارچه ی تترون مورد نظر توسط خریدار مورد ارزیابی قرار گیرد.

پارچه پیراهنی

زیبایی در طراحی و ترکیب رنگ پارچه لباس فرم مدارس از عواملی است که با توجه به تاثیر مستقیم آن در روحیه دانش اموزان باید مورد توجه فراوان قرار گیرد.
برای ایجاد تنوع در رنگ و طراحی لباس فرم می توان از پارچه پیراهنی که در طرح های چهارخانه و راه راه تولید می شود استفاده کرد.
این مصرف بیشتر در خرج کار لباس مثل سر آستین ها، یقه ها، در جیب ها یا در تولید پیراهن و جلیقه لباس فرم می باشد.

این پارچه با سه جنس و قیمت متفاوت تولید می شود که به ترتیب شامل پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه و پنبه پنبه می شود.
مهمترین موضوع در انتخاب پارچه پیراهنی انتخاب هماهنگ ترین طرح و رنگ می باشد و سپس پارچه باید از نظر کیفیت مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد تا در خرید عمده ی پارچه مشکلی ایجاد نشود.
این پارچه در سایز و ابعاد مختلف چهارخانه و راه راه و در رنگ های متفاوت توسط کارخانه جاتی مانند ونوس طلایی و زرنگار تولید و توزیع می شود.
کیفیت برتر این نوع پارچه را می توان در نمایندگی های فروش کارخانجات شهر یزد و اصفهان یافت که درصورت وجود مشکلی در کیفیت پارچه میتوان به سادگی آن را مرجوع و وجه پرداختی را دریافت کرد.

پارچه فاستونی

پارچه فاستونی از پارچه های رسمی موجود در بازار می باشد و در تهیه و تولید پارچه لباس مدارس اکثرا برای طراحی و دوخت کت و شلوار های پسرانه در مقاطع راهنمایی و دبیرستان مورد استفاده قرار می گیرد که دارای پرستیژ خاصی می باشد.

این پارچه قیمت بالایی دارد و بیشتر و دارای درصد پشم ١٠،٢٠،٢۵و ۴۵ می باشد و تولید فرم مدارس در ازین نوع پارچه هزینه ی زیادی را سالانه برای خانواده ها به ارمغان می اورد.
برای استفاده به صرفه تر از فاستونی می توان از فاستونی بدون پشم موجود در بازار با نام شبه فاستونی استفاده کرد که درصد پشم صفر دارند و با الیاف مصنوعی در طرح های فاستونی های پشم دار تولید می شوند.
از کارخانه جات تولید فاستونی میتوان از برند های مطهری، مقدم، جامعه، کوکما، وطن، توس، والاپوش، میهن و عالیجناب و کارخانجات شبه فاستونی از برند های اخوان، مه فاستون، تهران جامه، دنا، عتیق، زرین فاستون و اندیکو نام برد.

پارچه پرشیا مکانیک

پارچه پرشیا مکانیک از معدود پارچه هایی می باشد که در تولید آن از نخ رنگشده استفاده شده به همین دلیل می باشد که دارای ثبات رنگ و آهار مناسب می باشد.
همچنین تراکم بافت این پارچه به گونه ای است که اصلا بدن نما نبوده و با توجه به آهار مناسبی که دارد می توان لباس های شیک و خوش دوختی را از ان تولید کرد.
این پارچه در دو نوع خارجی و ایرانی در بازار موجود است.
با توجه به کاربرد کلان آن در تولید لباس فرم مدارس با وجود تولید رنگ های متنوع ازین پارچه طوسی و سرمه ای بیشترین خواهان را در بین تولیدی ها دارد.

پارچه لباس مدارس
پارچه لباس مدارس

خرید پارچه با قیمت مناسب برای تولید لباس مدارس

از بزرگترین امتیازات برای یک تولیدی انتخاب پارچه با کیفیت با مناسب ترین قیمت و آسان ترین دسترسی میباشد که باعث سود دهی برای تولید کننده می شود.
بدین منظور باید نمایندگی های رسمی کارخانجات را یافت و با خرید بدون واسطه و دستِ یک از این نمایندگی ها به صورت عمده علاوه بر تضمین کیفیت پارچه ی مورد نیاز آن را به ارزان ترین قیمت موجود در بازار تهیه کرد و درصورت عدم رضایت از کیفیت پارچه میتوان ان را مرجوع و وجه پرداختی را پس گرفت.
برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

همچنین ببینید

کارخانه پارچه فاستونی

کارخانه پارچه فاستونی لباس فرم مدارس

کارخانه پارچه فاستونی انواع پارچه های باکیفیت را برای دوخت لباس فرم مدارس در طرح …